اشتراک گذاری

خدمات رندرینگ و ساخت انیمیشن معماری

ارائه تصویری واقعی از پروزه های معماری در عصر حاضر یکی از دغدغه های معماران شده است به خصوص در ایران که  معماران یا شرکت های معماری باید حداقل در یک نرم افزار کاربردی مدلسازی و رندرینگ و انیمیشن سازی مسلط شوند. مجموعه طرح و نقش آپادانا این امکان را برای شرکت های همکار در زمینه طراحی و معماری، طراحی داخلی ، طراحی نما و … فراهم کرده است. به صورتی که میتوانید فرآیند های مدلسازی ، رندرینگ، پست پروداکشن و انیمیشن های معماری خود را به ما سپرده تا با مدتی کوتاه و کیفیتی های مد نظر و قیمت های توافقی پروژه های شما را انجام دهیم.

مدلسازی و رندر با اسکچاپ2019 – مهندس سابقی

پروژه های دانشجویی معماری

گاها دانشجویان با توجه به کمبود وقت و عدم داشتن سیستم قوی یا دانش کافی مجبور هستند که پروزه های مدلسازی ، رندرینگ یا انیمیشن معماری خود را به شرکت های تخصصی انیمیشن و رندرینگ با صرف هزینه های گزاف بسپارند که ما با توجه به نیاز این عزیزان راهکارهای مقرون به صرفه و با کیفیت مد نظر قرار گرفته ایم.

مدلسازی در اسکچاپ و رندرسریع در لومیون – طرح خانم ریاضی

مدلسازی با اسکچاپ و انیمیشن با لومیون

تمرکز شرکت ما نرم افزار اسکچاپ می باشد. این نرم افزار سریع، راحت و کم حجم حلال مشکلات معماران در سراسر دنیا بوده و با سرعت و کیفیت بی نظیر می تواند در مدلسازی و رندرینگ (موتور رندر ویری 3.4.1) به کمک مهندسین معمار و طراح بیاید. همچنین نرم افزار لومیون هم یک نرم افزار بی نظیر برای ساخت انواع انیمیشن های معماری می باشد. که ما از این دو نرم افزار جهت انجام پروژه ها بهره می بریم.

خدمات آموزشی

مجموعه طرح و نقش آپادانا افتخار دارد برای آموزش کادر دفاتر طراحی و معماری خدمات آموزشی حضوری در دفاتر در تمام نقاط ایران و همچنین ارسال پکیج های آموزشی پروژه محور ، مدلسازی و رندرینگ را به شما آموزش دهیم. (برای اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه کنید)

سایت مجموعه آموزشی اسکچاپپکیج آموزش ویری نکست اسکچاپ  / پکیج آموزش مدلسازی اسکچاپ

مدلسازی در اسکچاپ ، رندر ویری نکست 2019 ، مهندس سابقی

مشاوره و ارتباط با ما

برای اطلاعات بیشتر از نحوه کار و استعلام قیمت می توانید در ساعات اداری با شماره های 88745513-021 و در ساعات غیر اداری از ساعا 16 الی 22 با شماره تلفن 09120716771 تماس یا در واتساپ پیام دهید.

همچنین برای مشاوره حضوری میتوانید برای صرف قهوه یا چای مهمان مجموعه ما باشید 🙂

تهران، خ شهید بهشتی ، خ سرافراز، فرعی 11 پ 10 واحد12

شرکت طرح و نقش آپادانا استودیو رندرینگ و انیمیشن اسکچاپرز

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها