خصوصیات اینسکیپ برای اسکچاپ

اشتراک گذاری

خصوصیات اینسکیپ:

در ادامه به معرفی و بررسی برخی از خصوصیات اینسکیپ برای اسکچاپ می پردازیم:

  1. گردش مجازی با جلوه هایی نزدیک به واقعیت

با استفاده از فناوری  real time اینسکیپ، پروژه شما بصورت یک پیاده روی سه بعدی کاملاً ارائه شده و تجسم می یابد  که می تواند از هر زاویه ای در هر زمان از روز پیمایش و کاوش شود.

با لینک مستقیم بین Enscape و برنامه CAD ، می توانید فوراً هر به روزرسانی را برای برنامه خود دنبال کنید. Enscape را به گردش کار خود اضافه کنید تا به خود فرصت بیشتری برای ایجاد و نوآوری بدهید.

با استفاده از اینسکیپ به خود فرصت بیشتری برای ایجاد و نوآوری بدهید.

2.واقعیت مجازی

طراحی خود را به صورت واقعی کاوش کنید و با یک هدست VR برای راه رفتن یا پرواز در پروژه خود می توانید استفاده کنید و تجربه خوبی را خواهید داشت.

3.خروجی های کاربردی

Enscape گزینه های مختلفی را برای اشتراک یا همکاری با هر کسی ارائه می دهد. تیم های طراحی ، مشتریان و سایر سهامداران می توانند به راحتی طراحی ارائه شده 3D شما را مشاهده کنند و برای ارائه آن به نرم افزار خاص و رایانه قدرتمندی نیاز نیست.

4.تنظیمات اتمسفر

از تنظیمات ابری Enscape استفاده کنید: تراکم و تنوع ابر را تنظیم کنید تا محیط و احساس صحنه خود را کامل کنید. بسته به پارامترهای تعریف شده شما ، رندر روشن تر یا تیره تر ، ابرها ضخیم تر یا نازک تر به نظر می رسند. زمان روز را تنظیم کنید تا ابرها در آسمان پویای Enscape حرکت کنند.

5.Asset Library

این کتابخانه به طور مداوم در حال گسترش است و انواع مختلفی از موضوعات را در بر دارد و به شما کمک می کند تا بتوانید با استفاده از آبجکت های این مجموعه صحنه های پروژه های خود را پر و واقعی کنید.

نمونه ای از آبجکت های اینسکیپ
نمونه ای از آبجکت های اینسکیپ

نمونه ای از آبجکت های اینسکیپ

این مطلب بازگردان مقاله خصوصیات اینسکیپ برای اسکچاپ از سایت منتشر کننده Enscape و wikipedia می باشد. (ترجمه اختصاصی از اسکچاپرز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها