اشتراک گذاری

ویری 3.6 اسکچاپ و ویژگی های آن

ویری 3.6 اسکچاپ و ویژگی های آن ، در این مقاله سعی دارم با تکیه بر دانش قبلی ویری و با مراجعه به وبسایت منتشر کننده ویری و با ترجمه مطالب  آن اطلاعات مفیدی را برای شما ارائه نمایم.

نسخه جدید ویری در نرم افزار های مدلسازی نظیر راینو، مکس ، اسکچاپ و … تقریبا از تم کاربری خاصی تشکیل شده و هدف کمپانی منتشر کننده همسان سازی این پلاگین در نرم افزار های نام برده است. ویری قبلی که از خانواده ویری 2 به شمار می رود جز یکی از بهترین پلاگین های ویری منتشر شده تا به امروز است. نسخه های جدید که در خانواده ویری 3 قرار میگیرند نیز به زودی در ایران فراگیر خواهند شد. در حال حاضر نسخه ویری 3.4.4 اخرین نسخه کرک شده در ایران قابل دسترسی هستش و اخرین نسخه ویری برای اسکجاپ 2018 ، نسخه ویری 3.6 هستش که بزودی برای شما عزیزان قرار میدهیم. در این مقاله ویژگی های بنیادین ویری 3.6 را برایتان شرح خواهیم داد:

Powerful GPU Rendering / رندرینگ قدرتمند جی پی یو

اضافه شدن سیستم رندر دی جی پی یو در ویری 3.6 اسکچاپ  که این اجازه را به شما می دهد در تنظیمات سخت افزاری بتوانید به راحتی هسته رندر گیری خود را مشخص کنید. به عنوان مثال می توانید تنظیمات را روی  CPU یا GPU قرار دهید. در استفاده از جی پی یو میتوانید به سرعت بالاتر در رندر، پرسپکتیو واقعی تر رندر به صورت نمای ایزومتریک و … ، نتایج بهتر بهتر در تنظیمات displacement, subsurface scattering, matte/shadows دست یابید.

Hybrid Rendering / رندرینگ هایبریدی

در این قابلیت شما می توانید از هسته های پردازنده جی پی یو و سی پی یو به صورت توامان استفاده کنید و فایل های خود را با سرعت و کیفیت هر چه تمام تر رندر نمایید. البته سیستم شما طبق دستور منتشرکننده باید دارای کارت گرافیک (موتور گرافیکی) NVIDIA CUDA باشد.

V-Ray GPU running on NVIDIA CUDA can take full advantage of both CPUs and GPUs.

Adaptive Lights / چراغ های سازگار

کاهش زمان رندر (سرعت بالای رندر) برای صحنه هایی که از چراغ های موتور رندر ویری 3.6 استفاده می کنند تا 7 برابر .

Viewport Rendering / نمایشگر پروسه رندر (ویوپورت رندر)

رندر لایو یا ریل تایم یکی از ویژگی های رندر در نسخه های اخیر است. با استفاده از این قابلیت قبل از نهایی شدند رندر میتوانید حس و حال تنظیمات و متریال های خود را در محیط اسکچاپ مشاهده کنید. و پیش نمایش دقیق تری از رندر خود بدست آورید.

Smarter UI / رابط کاربری دقیق تر

یو آی یا رابط کاربری  یعنی زیبا و گرافیکی بودن محیط کار و در دسترس بودن ابزارهای نرم افزار یا اپلیکیشن ، در ویری 3.6 رابط کاربری خوبی ارائه شده و قابلیت کار در مانیتورهای 4K هم به آن اضافه شده است. و کاربران می توانند با مانیتورهای جدید 4K براحتی و با کیفیت بسیار بالا با ویری کار کنند.

VRscans Compatibility / سازگاری ویری اسکن متریال

پیش نمایش متریال ها قبل از استفاده در نسخه جدید بهبود یافته است. پیش نمایش متریال ها در ویری بوسیله یک گوی صورت میپذیرد که شکل، بافت و رنگ متریال به صورت جداگانه روی آن گوی در ویوپورت تنظیمات متریال ویری به نمایش در می آید. ( تصویر زیر)

vray environment / تنظیمات محیط در ویری

تنظیماتی ایجاد محیط در اسکچاپ و واقعی نمودن فضای رندر در ویری 3 اسکچاپ بهبود یافته و محاسبه دقیق تر و واقعی تری نسبت به ورژن های قبلی دارد. همچنین ایجاد فضاهای غبار آلود و مه آلود در این نسخه واقعی تر شده و قابلیت های زیاد دیگری نیز به آن اضافه شده است.

منبع: www.chaosgroup.com

تالیف و ترجمه اختصاصی از اسکچاپرز : مهندس محمد سابقی /مدیر مجموعه اسکچاپرز و  مدرس نرم افزار اسکچاپ و ویری

برای دانلود نرم افزارهای اسکچاپ و نسخه های گوناگون ویری برای اسکچاپ به بخش دانلود در صفحه اول وبسایت مراجعه کنید.

امیدواریم از مقاله ویری 3.6 اسکچاپ و ویژگی های آن بهره کافی را برده باشید. برای ارتباط با مدرسین مجموعه اسکچاپرز جهت تهیه پکیج های اموزشی ویری 3.6 و آموزش های حضوری می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح الی 18 (بجز روزهای تعطیل) به شماره های زیر تماس بگیرید.

02188745513

09120716771

مشاوره  و خرید جهت خرید پکیج های آموزشی

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها