اشتراک گذاری

چگونه رندر های حرفه ای با اسکچاپ بگیریم؟

این سوالی است که در ابتدای کار اسکچاپ کاران همیشه در ذهن آنها هستش و نکات تکمیلی در این مورد خدمت دوستان ارائه خواهیم داد که در پست های قبلی هم به بعضی از آنها اشاراتی شده است.

بعد از آموزش پارامترهای ویری ، دیدن رندر های افراد حرفه ای و بدست آوردن دید های مناسب و حس و حال کارهای آن ها می توانید اولین پله جهت حرفه شدن را طی کنید. کادر بندی مناسب، استفاده از متریال های با کیفیت، استفاده از آبجکت ها و کامپوننت های خوب و با جزئیات همینطور گرفتن تست رندر های متعدد و تغییر پارامترهای ستینگ و متریال می توان کارها را به سوی حرفه ای شدن سوق داد. در وبسایت اسکچاپرز شما می توانید آموزش های رایگان و پکیج های آموزشی ما را تهیه و از آن ها استفاده نمایید. در قسمت فروشگاه علاوه بر پکیج های آموزشی ، آرشیوی از انواع آبجکت های با کیفیت و آثار سه بعدی گروه معماری ما نیز برای خرید گرداوری شده اند. همچنین فروشگاه در حال توسعه و بروزرسانی هستش. با ما همراه باشید.

لینک گروه پرسش و پاسخ در تلگرام:

https://telegram.me/joinchat/EKCUg0DvJliIjgavhs_XSw

تلفن سفارشات پروژه و پشتیبانی وبسایت آموزشی ما:

02188745513

09120716771

موفق و پایدار باشید

تیم آموزشی اسکچاپرز

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها

  • با عرض سلام و ادب!
    میخواستم بدونم چطوری میتونیم از چند تا سیستم همزمان برای رندر گرفتن یک تصویر با پلاگین ویری اسکچاپ انجام داد؟

    • برای این کار باید چند سیستم رو به صورت شبکه به هم وصل کنید و از طریق نرم افزار واسط که ویری اسکچاپ رو شناسایی کنه و روی سیستم اصلی نصب باشه تا بتونید یک سیستم رندر فارم ایجاد کنید. برای این کار میتونید از مهندسین کامپیوتر به صورت حرفه ای و علمی تر سوال و کمک بخواین. موفق باشید