اشتراک گذاری

استایل آبرنگی برای اسکچاپ

در این مقاله قصد داریم آموزش بسیار جذاب و گرافیکی استایل آبرنگی برای اسکچاپ رو براتون توضیح بدیم.

همانطور که میدونید استایل های زیاد و جذابی برای اسکچاپ وجود داره که شما میتونید به راحتی اونها رو دانلود کنید و فایل مربوطه رو در فولدر styles کپی و از آن استفاده کنید. فقط باید در نظر داشته باشید که وقتی نرم افزار رو بعد از عملیات کپی باز کنید استایل جدید قابل دسترسی خواهد بود. همینطور شما میتونید با ست کردن صحنه های گوناگون خود، خروجی های متعدد با گرافیک های گوناگون گرفته و در فتوشاپ اونها رو با هم ترکیب کنید و تصاویر جذاب و بسیار زیبایی رو برای کارهاتون ایجاد کنید. حتی شما می توانید در اپلیکیشن استایل بیلدر “Style Builder” که موقع نصب اسکچاپ در سیستم شما نصب می شود، استایل های گوناگونی رو برای خودتون درست کنید. نحوه آموزش استایل های گرافیکی برای اسکچاپ رو قبلا در بخش آموزش ها  -جلسه 30 و 31 – توضیح دادیم میتونید به بخش آموزش ها مراجعه کنید و ویدیو های مربوطه رو ببینید.

در ادامه فایل مربوط به استایل آبرنگی “watercolor” برای اسکچاپ و نمونه های ایجاد شده بوسیله اون رو براتون میذارم که مشاهده کنید.

لینک دانلود استایل آبرنگی برای اسکچاپ

 

ترکیب استایل اسکیسی و آبرنگی با هم در فتوشاپ و خروجی بسیار جذاب و گرافیکی

ترکیب استایل اسکیسی و آبرنگی با هم در فتوشاپ و خروجی بسیار جذاب و گرافیکی

ترکیب استایل اسکیسی ودیفات با هم در فتوشاپ و خروجی بسیار جذاب و گرافیکی

امیدوارم از این آموزش هم نهایت استفاده رو کرده باشید.

در اینستاگرام ، تلگرام و گروه پرسش و پاسخ اسکچاپ ما حضور داشته باشید. و سوالات خودتون رو مستقیم با اساتید ما در میون بذارید.

محمد سابقی/ مدرس اسکچاپ

آموزش تخصص اسکچاپ و ویری اسکچاپ

۰۲۱۸۸۷۴۵۵۱۳ – ۰۹۱۲۰۷۱۶۷۷۱

ترکیب استایل آبرنگی ودیفات با هم در فتوشاپ و خروجی بسیار جذاب و گرافیکی

 

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها