استفاده از نرم افزار SketchUp با اپلیکیشن Mobile Viewer

اشتراک گذاری

انتشار نسخه به روز رسانی شده SketchUp Viewer برای گوشی های همراه و استفاده از نرم افزار SketchUp با اپلیکیشن Mobile Viewer

در این مقاله به شرح نکاتی درباره SketchUp Viewer می پردازیم.

این آموزش در SketchUp Viewer اصول اولیه را به شما ارائه ی دهد و شما میتوانید یاد بگیرید که چگونه فقط در دو دقیقه طرح های خود را در واقعیت مختلف به اشتراک بگذارید. با استفاده از SketchUp Viewer ، می توانید با مشاهده آنها در متن محیط خود به سرعت و به راحتی مدلهای سه بعدی خود را زنده کنید.

SketchUp Viewer را شما میتوانید از اپ استور و یا گوگل پلی دانلود کنید و مدل های سه بعدب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین به کمک این اپلیکیشن می توانید به راحتی نمونه کار های خود را برای مشتریان خود به نمایش بگذارید.

SketchUp Viewer برای تلفن های همراه به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان نصب رایگان برنامه و استفاده از آن را برای کشف مدل های نسخه ی نمایشی یا مدل های شخصی شما می دهد.

از مدلهای نمایشی که با برنامه ارسال می شوند می توان برای آزمایش ویژگی های مشاهده مدل ar استفاده کرد.

شما در این نسخه از اپلیکیشن می توانید مدل های خود را به راحتی به نمایش بگذارید و از قابلیت های جدید اپلیکیشن استفاده کنید.

شما در این نسخه از اپلیکشین می توانید به 3D Warehouse دسترسی داشته باشید

در این نسخه از اپلیکیشن شما به میلیون مدل در 3D Warehouse و سرچ در آن و دسترسی آسان خواهید داشت و می توانید مدل های مورد نظر خود را به راحتی داشته باشید.

همچنین فایل های اسکچاپی که در گوشی همراه خود دارید می توانید با استاده از این اپلیکیشن باز کرده و از آن استفاده کنید.

اضافه کردن مدل

در این اپلیکیشن می توانید به راحتی و در صورت نیاز مدل دلخواه خود را اضافه کرده و تغییرات خود را با لمس بر روی صفحه گوشی خود انجام دهید که در تصاویر زیر قابل مشاهده است.

ویژگی ها و کارایی های اپلیکیشن SketchUp Viewer

مدل خود را میتوانید بچرخانید
مدل خود را جا به جا کنید
اندازه مدل را تغییر دهید
مخفی کردن نوار ابزار
اندازه گیری سطوح مورد نیاز
انتخاب صحنه های دلخواه برای تولید انیمیشن

این مطلب بازگردان معرفی اپلیکیشن SketchUp Viewer از سایت اسکچاپ در مورد استفاده از نرم افزار SketchUp با اپلیکیشن Mobile Viewer می باشد.(ترجمه اختصاصی از اسکچاپرز).

همچنین جهت اطلاع از بسته های آموزشی ما به بخش فروشگاه سایت مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها