رندر با v-ray برای اسکچاپ

اشتراک گذاری

رندر با v-ray برای اسکچاپ در قالب پلاگین برای اسکچاپ به کار می رود و با کمک این موتور رندر شما می توانید به خروجی های داخواه خود دست پیدا کنید که در ادامه شرح آن می پردازیم:

GPU Rendering

پردازش گرافیکی به V-Ray اجازه می دهد تا محاسبات رایتینگ را بر روی GPU های نصب شده در سیستم انجام دهد.

Rendering with V-Ray دو موتور رندر ارائه می دهد-V-Ray و V-Ray GPU. از آنجا که پردازنده های گرافیکی به طور خاص برای محاسبات موازی انبوه طراحی شده اند ، می توانند فرایند رندر را به ترتیب بزرگتر سرعت بخشند.

Interactive Rendering

V-Ray Interactive Rendering (IR) با استفاده از پردازنده های گرافیکی V-Ray و V-Ray پردازشگر تعاملی را ارائه می دهد.

V-Ray Interactive یک موتور رندر تعاملی برای SketchUp است. برای شروع استفاده از V-Ray Interactive ، می توانید به سادگی روی دکمه Interactive از ویرایشگر اصلی دارایی چپ کلیک کنید.

Viewport Rendering

Viewport Rendering (VPR) یک پوشش خروجی رندر در بالای نمای نمای SketchUp است. با Viewport Rendering ، صحنه به صورت تعاملی نمایش داده می شود و در صورت ایجاد تغییرات ، نتیجه ارائه شده به روز می شود.

Viewport Rendering (VPR) یک پوشش خروجی رندر در بالای نمای نمای SketchUp است. به صورت تعاملی ارائه می شود و در صورت ایجاد تغییرات صحنه ، نتیجه ارائه شده را به روز می کند.

V-Ray Vision

V-Ray Vision یک بیننده در زمان واقعی است که با انتشار V-Ray 5 برای SketchUp معرفی شد.

V-Ray Vision یک بیننده در زمان واقعی است که می تواند در هر پروژه ای که برای ارائه V-Ray تنظیم شده است استفاده شود. با توجه به سرعت آن ، می تواند به عنوان یک دیدگاه جایگزین قدرتمند عمل کند که نور و نمای بهتر مواد و همچنین کنترل های پخش انیمیشن دوربین را فراهم می کند.

Batch Rendering

رندرینگ دسته ای اجازه می دهد تا صحنه ها با زبانه تنظیم شده و با یک دکمه رندر شوند.

ابزار رندر دسته ای V-Ray هنگامی مفید است که چندین صحنه باید با نماهای رندر مختلف یا اشیاء مختلف که ممکن است بین صحنه ها تغییر کند ، رندر شوند. با رندر دسته ای ، می توان صحنه ها را با زبانه تنظیم کرد و با یک دکمه رندر کرد.

Supported Rendering Features

این صفحه جداول ویژگی هایی را ارائه می دهد که در پردازش CPU و GPU با V-Ray در SketchUp پشتیبانی می شوند.

این ویژگی ها توسط V-Ray در SketchUp برای حالت های رندر تعاملی و غیر تعاملی پشتیبانی می شود.

RTX و CUDA دارای ویژگی های پشتیبانی شده از موتور GPU V-Ray یکسانی هستند.

Rendering in Chaos Cloud

V-Ray for SketchUp یکپارچه سازی داخلی با Chaos Cloud را فراهم می کند ، به شما این امکان را می دهد تا کارهای رندر را مستقیماً از SketchUp به ابر ارسال کنید.

ارسال کارهای رندر به Chaos Cloud می تواند به راحتی و مستقیماً از طریق V-Ray برای رابط کاربری SketchUp انجام شود. این صفحه مراحل انجام این کار را به شما نشان می دهد.

V-Ray Swarm Rendering

V-Ray Swarm رندر توزیع شده V-Ray را روی هر دستگاه گره رندر کنترل می کند. تصویر واقعی توسط V-Ray Standalone اداره می شود.

V-Ray Swarm مدیر رندرینگ توزیع شده V-Ray جدید است ، تکامل بعدی رندرینگ توزیع شده V-Ray ، تعدادی ویژگی را ارائه می دهد که سرعت پردازش با V-Ray را حتی سریعتر می کند. در حال حاضر ، V-Ray Swarm در V-Ray برای Revit ، V-Ray برای Rhino و V-Ray برای SketchUp در دسترس است. رابط کاربری آن توسط یک مرورگر وب قابل دسترسی است.

این مطلب بازگردان مقاله رندر با v-ray برای اسکچاپ از سایت منتشر کننده chaos docs می باشد. (ترجمه اختصاصی از اسکچاپرز)

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها